De Arokaya

De Arokaya

Admin

  De Arokaya hoort graag uw mening (420 views)

26 Mar 2024 01:50

De Arokaya

De Arokaya

Admin

Jo

Jo

Guest

21 Apr 2024 14:25 #1

Good massage

Jo

Jo

Guest

Kelly

Kelly

Guest

30 Aug 2024 15:41 #2

Hele fijne massage gehad. Absoluut een aanrader.

Kelly

Kelly

Guest

Maria

Maria

Guest

13 Sep 2024 15:18 #3

De massage dat ze doen is voor mij de beste dat ooit iemand voor mij gedaan, ik voel gelijk de verandering in mijn lichaam en zo goed zij doen dat ik ben heel blij om naar toe te gaan

Maria

Maria

Guest

Louise Timmers

Louise Timmers

Guest

20 Sep 2024 01:59 #4

Fijne, warme en gezellige kamer en goed bed waar je op mag liggen. Ze is erg gastvrij en heel vriendelijk. Echt een vakvrouw en de massages zijn geweldig. Ze luistert ook goed naar je en vraagt tijdens de massage ook of het goed gaat. En je voelt je ook vrij om dat te zeggen. En daarna altijd een flesje water en een koekje.

Louise Timmers

Louise Timmers

Guest

Dina van Ingen-Visser

Dina van Ingen-Visser

Guest

22 Sep 2024 20:06 #5

Vakkundige vrouw, weet wat ze doet. Ik heb al jaren lang last/pijn tussen mijn schouderbladen en nek.Nu ik een paar keer ben geweest is alles veel losser geworden en hoef ik geen PC meer in te nemen voor de pijn. Zij voelt alles fijlloos aan. Ik ben bij verschillende masseuses geweest maar niemand heeft mij van de pijn af kunnen helpen maar deze mevrouw wel.Wat ook belangrijk is vind ik, je voelt je gelijk op je gemak. Mooi ingerichte kamer en een fijn massage tafel. Ik vind haar een aanrader!

Dina van Ingen-Visser

Dina van Ingen-Visser

Guest

Diana Koevoets

Diana Koevoets

Guest

14 Oct 2024 15:56 #6

Oraphin is een vakvrouw die heel goed weet wat ze doet. Ze is erg gastvrij en vriendelijk en ik voelde gelijk resultaat. Echt een aanrader.

Diana Koevoets

Diana Koevoets

Guest

Jill Mabelis

Jill Mabelis

Guest

17 Oct 2024 02:49 #7

Ik raad iedereen aan om een bezoek te brengen aan Oraphin. Ze is hartelijk, netjes en kundig. Ze past haar massages aan aan wat jouw lijf nodig heeft. Ik ben heel blij met haar!

Jill Mabelis

Jill Mabelis

Guest

Post reply
CAPTCHA Image
Powered by MakeWebEasy.com
Deze website maakt gebruik van cookies. Om de efficiëntie en goede ervaring bij het gebruik van uw website te vergroten. Meer details kunt u lezen op นโยบายความเป็นส่วนตัว นโยบายคุกกี้