De Arokaya
De Arokaya hoort graag uw mening (541 views)
26 Mar 2024 01:50
De Arokaya
Admin
Kelly
30 Aug 2024 15:41 #2
Hele fijne massage gehad. Absoluut een aanrader.
Kelly
Guest
Maria
13 Sep 2024 15:18 #3
De massage dat ze doen is voor mij de beste dat ooit iemand voor mij gedaan, ik voel gelijk de verandering in mijn lichaam en zo goed zij doen dat ik ben heel blij om naar toe te gaan
Maria
Guest
Louise Timmers
20 Sep 2024 01:59 #4
Fijne, warme en gezellige kamer en goed bed waar je op mag liggen. Ze is erg gastvrij en heel vriendelijk. Echt een vakvrouw en de massages zijn geweldig. Ze luistert ook goed naar je en vraagt tijdens de massage ook of het goed gaat. En je voelt je ook vrij om dat te zeggen. En daarna altijd een flesje water en een koekje.
Louise Timmers
Guest
Dina van Ingen-Visser
22 Sep 2024 20:06 #5
Vakkundige vrouw, weet wat ze doet. Ik heb al jaren lang last/pijn tussen mijn schouderbladen en nek.Nu ik een paar keer ben geweest is alles veel losser geworden en hoef ik geen PC meer in te nemen voor de pijn. Zij voelt alles fijlloos aan. Ik ben bij verschillende masseuses geweest maar niemand heeft mij van de pijn af kunnen helpen maar deze mevrouw wel.Wat ook belangrijk is vind ik, je voelt je gelijk op je gemak. Mooi ingerichte kamer en een fijn massage tafel. Ik vind haar een aanrader!
Dina van Ingen-Visser
Guest
Diana Koevoets
14 Oct 2024 15:56 #6
Oraphin is een vakvrouw die heel goed weet wat ze doet. Ze is erg gastvrij en vriendelijk en ik voelde gelijk resultaat. Echt een aanrader.
Diana Koevoets
Guest
Jill Mabelis
17 Oct 2024 02:49 #7
Ik raad iedereen aan om een bezoek te brengen aan Oraphin. Ze is hartelijk, netjes en kundig. Ze past haar massages aan aan wat jouw lijf nodig heeft. Ik ben heel blij met haar!
Jill Mabelis
Guest
Debby
26 Oct 2024 02:45 #8
Super fijne ontspannende massage gehad. Ook probleemgebieden aangepakt. Ze geeft goed aan waar de knopen zitten en of het goed aanvoelt. Echt een aanrader!!! Ik ga hier zeer zeker vaker komen! Dank je wel!!!
Debby
Guest
Nathalie
2 Nov 2024 15:12 #9
Super fijne massage geeft Oraphin
Nathalie
Guest
Najma
6 Nov 2024 16:02 #10
Oraphin is een zeer kundig in haar vak. Daarnaast is ze heel vriendelijk, geduldig en luisterd naar de wensen van de klant. Ik raad iedereen aan om een heerlijke massage te nemen Oraphin.
Najma
Guest
Danique
14 Nov 2024 16:56 #11
Oraphin heeft enorm veel kennis en weet precies wat ze doet. Ik ben drie keer bij haar langs geweest en alle pijntjes uit mijn lichaam zijn weg. Echt super!
Danique
Guest